torstai 26. marraskuuta 2015

Ei ole aikaa sinulle


Älä häiritse nyt. Etkö näe, että minulla on nyt muuta tekemistä. Kädet täynnä työtä. Pitää ehti tehdä tämä ja tuo ennen sitä ja niitä. Olet siinä vain tiellä. Olen ostanut sinulle huoneen täyteen leluja, jotta leikkisit niillä, etkä häiritsisi minua. Ei minulla ole nyt aikaa sinulle. Tässä menee aina vain kauemmin, kun tulet siihen lähelleni, etkä anna minun tehdä näitä tärkeitä asioita. Ja turha alkaa itkeä, ei siitä ole mitään hyötyä. Lopeta nyt nyyhkytys, kastelet nämä tärkeät paperit. Hyvä on, kyllä minä pystyn hoitamaan sinutkin, vaikkei siitä mitään nostetta saa uralle. Katsotaan sitten kalenterista, koska minulla olisi aikaa sinulle. Voi voi, täydeltä näyttää. Jos jätän yöunet väliin ja painan töitä putkeen, niin ylihuomenna olisi klo 15 - 16 vapaata. Mennäänkö vaikka harrastamaan jotain? Mennään sinne kivalle kuntosalille, jossa voit olla leikkihuoneessa sillä aikaa, kun minä treenaan. Mitä? Haluat, että ollaan vain kahdestaan. En minä voi vain olla. Kyllä jotain hyödyllistä tekemistä pitää olla. En minä järjestä kalenterista aikaa vain siksi, että voitaisiin vain olla yhdessä tekemättä mitään järkevää. Etkö sinä tajua, etten minä voi pitää mitään taukoja elämässäni. Minä olen tärkeä ja korvaamaton. Ilman minua ei koneisto kävisi tehokkaasti. Minulla on aina kiire, koska on niin paljon töitä. He, joilla ei ole näin kiire, voidaan laittaa pihalle. Olisi aivan sama, vaikka heidän työnsä ulkoistettaisiin. Minun työtä ei kukaan pysty tekemään. Minä olen tarpeellinen. Tekemistä riittää, ei voi pysähtyä. Pitäkää te muut vain taukoja, minä en ehdi. Mitä sinä nyt riehut? Älytöntä tuollainen hyppiminen ja huutaminen. Etkö osaa rauhoittua?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti